Betalen

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Mocht één van de betaalmethoden niet werken? Bel of mail ons hier dan over, kijken we samen naar een oplossing.

IDEAL
Deze betaalwijze is de meest bekendste betaalmethode. Bij een succesvolle afronding van je bestelling Word deze direct verwerkt. De Brownies worden dan op de door jou gekozen verzenddatum verzonden.

Creditcard
Betalen met een Creditcard is geen probleem. Je kan bij ons met Maestro, Visa en MasterCard betalen. Bij een succesvolle afronding van je bestelling word deze direct verwerkt. De Brownies worden dan op de door jou gekozen verzenddatum verzonden.

Bancontact
Deze betaalmethode is voor Brownie liefhebbers uit België. Bij een succesvolle afronding (op werkdagen) voor 16.00 uur, kunnen we jou bestelling dezelfde dag nog verzenden.

Overboeken
Bij geen van bovenstaande betaalmogelijkheden, kan je kiezen om het bedrag zelf over te boeken op onze rekening. Jouw bestelling zal dan verwerkt worden bij het ontvangen van het openstaande bedrag. Dit kan enkele dagen in beslag nemen, bij het ingeven van de gewenste verzenddatum hier rekening mee houden. Na een succesvolle verwerking krijg je van ons een bestelbevestiging en wordt je bestelling verwerkt.

Op factuur
Deze betaalmogelijkheid is alleen beschikbaar voor bedrijven met een zakelijk account. Dit betekent dat je achteraf binnen 14 dagen jouw bestelling mag betalen. Het factuur wordt gemaild naar het e-mail adres dat is opgegeven bij factuurgegevens. Het kan voorkomen dat we alvorens het verwerken van je bestelling je contacten om bedrijfsgegevens en de bestelling te controleren. Als jij niet degene bent die betaalt, ben je er zelf verantwoordelijk voor dat de factuur in jouw organisatie op tijd bij de betaler terecht komt.

Betaling mislukt of niet mogelijk?
Controleer eerst of het geld is afgeschreven. Heb je geen mail gehad en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem dan contact met ons op. We willen dan wel graag jouw factuur- of bestelnummer weten. Dat zie je staan bij de afschrijving.